loading...

vaslclick

بازدید : 137
يکشنبه 21 خرداد 1402 زمان : 17:54

جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان شامل روش‌های جراحی سنتی است که منجر به تغییر در اندازه، ظاهر، عملکرد دستگاه تناسلی و همچنین عمل‌های زیبایی فرج و لب می‌شود. لابیاپلاستی، کاهش جراحی لابیا مینور به عنوان درمانی است که روز به روز با تکنیک‌های گوناگون رایج‌تر می‌شود. اما یکی از پیشرفته و متداول‌ترین این تکنیک‌ها لیزر است که هدف آن بدون بخیه و ارزیابی کارایی و ایمنی شناخته شده است که در این مقاله کلینیک آفتابگردان بیشتر توضیح خواهد داد، پس به خواندن ادامه دهید.

لابیاپلاستی با لیزر چیست و چگونه انجام می شود؟

لابیاپلاستی با لیزر، یک روش جراحی است که به عنوان کاهش لب‌های کوچک نیز شناخته می‌شود. با استفاده از این دستگاه مورد نظر، بافت اضافی از لابیا مینور برداشته و آن را کوچک‌تر و متقارن‌تر می‌کند. البته این مورد را نباید فراموش کرد که با خونریزی بسیار کمی همراه است.

مطالعه بیشتر : برای اطلاع از این که تزریق ژل برای چه افرادی مناسب است مقاله ی تزریق ژل و چربی به واژن، یک تکنیک امیدوار کننده را مطالعه فرمایید.

برای انجام این کار با دستگاه مورد نظر دلایل زیادی وجود دارد که عبارتند از ظاهر زیبایی، بهداشت شخصی، عدم تقارن ویا بیرون زدگی مینور که ممکن است فعالیت‌های زنان را محدود و یا باعث ناراحتی شود. اما این‌که چگونه انجام می‌شود؟ کلینیک آفتابگردان به شما خواهد گفت که نه مانند لابیاپلاستی سنتی، در روش لیزری به جای اسکالپل سنتی از این دستگاه مخصوص استفاده می‌شود که عمل را بسیار سریع‌تر و ایمن‌تر می‌کند. پس از جراحی خونریزی یا کبودی کمی وجود دارد، زیرا لیزر عروق خونی کوچک را می‌بندد. این روش را می‌توان تحت بی حسی موضعی، آرام بخش آگاهانه یا بیهوشی عمومی انجام داد. در این روش "تکنیک برداشتن لبه" قدیمی جایی ندارد و همچنین، برش با بخیه‌های قابل جذب بسته می‌شود. این روش نیز مانند هر روش دیگری ممکن است دارای خطرات و عوارض احتمالی مانند تورم بیش از حد و یا بدتر شدن درد باشد. بیمار با افزایش خونریزی، دیدن توده‌های خون و یا ترشحات تغییر رنگ مواجه شود که در این صورت توصیه می‌شود با پزشک خود تماس بگیرد.

در دوره بعد از لابیاپلاستی با لیزرچه اتفاقی می‌افتد؟

کلینیک آفتابگردان به این اشاره خواهد کرد که نتایج فوری بعد از عمل قابل مشاهده و لابیا مینور بیمار قبل از شروع تورم از همان ابتدا کوچک و متقارن به نظر می‌رسد. به طور کلی، تورم و ناراحتی پس از جراحی در 2تا 3روز به اوج خود می‌رسد و سپس به تدریج در هفته‌های بعد کاهش می‌یابد. خارش بعد از لابیاپلاستی با لیزر در هفته اول شایع هست، در حالی که همه چیز در حال بهبود است. اما بیمار در طول دوران نقاهت، نباید زخم را بیش از حد کشش و آن را لمس کند، زیرا ممکن است برش را باز کند که مستعد عفونت می‌شود. پس از یک هفته تورم، درد و خارش باید به طور چشمگیری نیز کاهش یابد.

آماده سازی جهت لابیا پلاستی با لیزر

با وجود این‌که انجام لابیاپلاستی با لیزر، کاملاً بی‌خطر هست. اما کلینیک آفتابگردان عقیده دارد، همانند سایر روش‌های جراحی به آماده‌سازی نیاز دارد. برای شروع در طول مشاوره خود باید یک تاریخچه پزشکی کامل و لیستی از داروها، از جمله ویتامین‌ها و گیاهان دارویی ارائه دهید. در این‌جا چند نکته وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند زمان بهبودی خود را کوتاه کنید و احتمال عوارض نیز را کاهش دهید. مصرف آسپرین (از جمله داروهای حاوی آسپرین)، ایبوپروفن، ناپروسین، ویتامین E و سایر مکمل‌ها را طبق دستور قطع کنید. به دلیل آن‌که داروهای نام‌برده به عنوان رقیق کننده خون عمل می‌کنند و می‌توانند باعث کبودی بیش از حد، خونریزی یا سایر عوارض شوند.

مطالعه بیشتر : برای بازدید از تمامی خدمات زیبایی زنان از سایت کلینیک آفتابگردان دیدن فرمایید.

حداقل دو هفته قبل و یک هفته بعد از عمل سیگار کشیدن را متوقف کنید، زیرا نیکوتین می‌تواند گردش خون و بهبودی را مختل کند. علاوه بر آن‌که به مدت دو هفته قبل و یک هفته بعد از جراحی بیش از حد الکل مصرف نکنید.

سخن نهایی:

برای دستیابی به اهداف و آرزوهای زیبایی شما کلینیک آفتابگردان آماده است تا مکالماتی را آغاز کند که زندگی شما را تغییر می‌دهد، اعتماد به نفس شما را تقویت و شادی ناشی از بهترین ظاهر و احساس را برای شما فراهم می کند. پس اگر به دنبال لابیاپلاستی با لیزر هستید، اما درباره آن می‌خواهید، بیشتر بدانید برای مشاوره حضوری با پزشکان کلینیک آفتابگردان برنامه‌ریزی کنید. پزشکان در این کلینیک مورد نظر، مشتاقانه منتظر درک بیشتر دیدگاه و تحقق رویاهای شما هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 1987
  • بازدید کلی : 3378
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی